JEVGĒNIJA, pensionāre
Es domāju, ka nav pareizi visu digitalizēt. Es, piemēram, pati nevaru nokārtot dokumentus internetā, vienmēr lūdzu, lai to izdara mani bērni vai mazbērni. Bet ir taču cilvēki, kuriem nav bērnu vai kuriem bērni dzīvo kaut kur tālumā. Kā lai tie cilvēki nokārto dokumentus?!
NADEŽDA, pensionāre
Nav labi. Es esmu novērojusi, cik daudz cilvēku stāv rindā, lai nokārtotu formalitātes klātienē. Tieši nupat tādu situāciju redzēju telekomunikāciju kompānijā "Bite". Cilvēki gados stāvēja garā rindā, lai klātienē tiktu pie operatoriem, kas var paskaidrot, kā nokārtojami dokumenti.
AGITA, strādā ražošanā
Tam, kā viss notiek, tam arī pielāgojamies, bet man tas prasa daudz nervu, ja atkal ir kaut kādi jauninājumi un jaunas prasības. Tādos gadījumos mani glābj dēls, kurš prot ar internetu darboties. Lauku cilvēkiem ir visgrūtāk. Labi vēl, ja ir pasta nodaļa tuvumā, ja nav, tad ir ļoti grūti veikt kaut vai maksājumus.
DANA, skaistumkopšanas speciāliste
Būtu vajadzīgi abu veidu pakalpojumi – gan digitālajā vidē, gan klātienē un cilvēkiem ierastos veidos. Ne visi cilvēki māk darboties digitāli, un ne visiem cilvēkiem ir pieejams internets. Tam, kurš māk dokumentus vai ko citu nokārtot attālināti, tam tas būs ērti, bet ne visi to spēj.