“OgreNet” lasītāja stāsta, ka pirms kāda laika uz meitas e pastu ir atnākusi vēstule no Valsts ieņēmumu dienesta (VID) ar aicinājumu atjaunot trūkstošus datus, lai dienests varētu veikt nodokļu atmaksu. Olga steigā iepazinusies ar vēstules saturu, taču nolēmusi atlikt darāmo uz vēlāku laiku. Vakar tikusi saņemta atkārtota vēstule, kurā gan vēstules rakstības stils, gan izmantotie vārdi neesot radījuši aizdomas, taču, ņemot vērā to, ka Olgai Valsts ieņēmumu dienestā ir kārtojama vēl viena formalitāte, sieviete nolēmusi sazināties ar dienestu, lai noskaidrotu gan minētās formalitātes nokārtošans iespējas, gan sīkāk uzzinātu par meitai sūtīto vēstuli.
“Kad sazinājos ar Valsts ieņēmumu dienestu, pirmais, ko viņi man pajautāja, vai vēstules nobeigumā ir minēts konsultanta vārds un kontakts, ar kuru man ieteikts sazināties neskaidrību gadījumā. Tajā brīdī sāku vēstuli aplūkot detalizētāk, un paskaidroju darbiniecei, ka konsultants vēstules nobeigumā man pieminēts. Dienesta darbiniece man uzreiz pateica, ka šādas vēstules VID neizsūta,” stāsta Olga.
“Daudz netrūka, ka es būtu izpildījusi visu vēstulē prasīto, jo tikai pēc VID darbinieces paskaidrojuma sāku pētīt e pasta adresi, no kuras ir sūtīta vēstule. Sākotnēji tā neradīja nekādas aizdomas”, turpina portāla lasītāja,“ar šo vēlos visus Ogres novada iedzīvotājus brīdināt - esiet uzmanīgi un vērīgi, lai Jūs nemaldina pat iestādes oficiālie zīmogi un oficiālajiem vēstījumiem raksturīgā valoda un vēstules rakstības stils! Vislabākais un drošākais veids ir pārliecināties un sazināties ar vēstules sūtītāju,” atzīst Ogres novada iedzīvotāja Olga.