Uzņēmumā atzīmēja, ka ražošana notiek atbilstoši plānam, papildinot, ka Latvijā "Škoda Vagonka" tuvojas piecu jaunu vilcienu montāžas pabeigšanai.
Tomēr "Škoda Vagonka" pārstāvji piebilda, ka ir norādes par dažām piegādes problēmām no uzņēmuma piegādātājiem saistībā ar dažām komponentēm, taču "Škoda Vagonka" aktīvi pārvalda situāciju, lai mazinātu iespējamos ietekmes riskus.
"Škoda Vagonka" ikdienā sazinās ar PV, kā arī uzņēmums ir apņēmies nodrošināt atlikušo vilcienu piegādi grafikā.
Savukārt PV pārstāvji apstiprināja, ka PV no "Škoda Vagonka" līdz šim ir saņēmis 25 no paredzētajiem 32 jaunajiem elektrovilcieniem.
Līdz jūlija beigām "Škoda Vagonka" PV jānodod septiņi elektrovilcieni.
Jau ziņots, ka 2023.gada decembra vidū PV sāka pasažieru pārvadājumus ar jaunajiem "Škoda Vagonka" elektrovilcieniem. Pirms tam vilcieni tika ilgstoši testēti un izmēģināti Latvijas dzelzceļa infrastruktūrā. Neraugoties uz to, jaunos vilcienus pērn decembrī un šā gada janvārī regulāri piemeklēja dažādas ķibeles.
Pirmie divi Čehijas uzņēmumā "Škoda Vagonka" ražoto jauno elektrovilcienu vagoni Rīgā tika nogādāti 2022.gada jūnijā.
Katrs elektrovilciens sastāv no četriem vagoniem. Viena elektrovilciena garums ir 109 metri. Katrā vilcienā ir sēdvietas 436 pasažieriem un stāvvietas 454 pasažieriem. Vilcienos ir viena līmeņa iekāpšana no paaugstinātajām pasažieru platformām.
Visa projekta kopējās izmaksas paredzētas 257,889 miljonu eiro apmērā.
PV ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no "Latvijas dzelzceļa" veiktajām funkcijām. Iepriekš PV 100% bija "Latvijas dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.